لوله پشت سنگ خورده در آیرون صنعت

امتیاز دهید

لوله پشت سنگ خورده

در حقیقت لوله پشت سنگ خورده با ضخامت های بسیار بالایی تشکیل می شود و فشار فراوانی را تحمل می کند. این محصول بسیار مقاوم به دلیل اینکه سطح داخلی آن براق و صاف است، از نشت مواد جلوگیری می نماید. تولیدکنندگان لوله پشت سنگ خورده با توجه به نیاز کاربران می توانند سایز و قطر داخلی آن را تغییر دهند.

لوله پشت سنگ خورده از جمله محصولات شرکت آیرون صنعت می باشد که در صنایع مختلف کاربردهای بسیار فراوانی دارد. جنس روکش این محصول کاربردی از کروم است. این محصول در برابر خوردگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم می باشد و به دو روش، گرمایشی و سرمایشی تولید می شود.

تمامی محصولات موجود در شرکت آیرون صنعت با مناسب ترین قیمت ها و در عین حال بالاترین کیفیت به دست خریدارن عزیز ( در کمترین زمان ممکن) در هر نقطه ای از کشور می رسد. وجود این ویژگی های خاص و ویژه در محصولات این شرکت معتبر و خوشنام سبب شده تا شرکت آیرون صنعت به یکی از بهترین و معتبرترین شرکت ها در کشور تبدیل شود.

همانطور که میدانید پوشش های کرومی در برابر خوردگی و سایش مقاومت بسیار بالایی ایجاد می نمایند. این عامل مهم سبب می شود تا در صنایع گوناگونی همچون ماشین آلات سنگین، تجهیزات و قطعات هیدرولیکی، هسته ای، هوا فضا و در سیستم های حساس و بحرانی استفاده می شود.

کاربرد لوله های پشت سنگ خورده

در صنایع مختلفی مانند آسانسور سازی، لیفتراک ها، بالابرها،کامیونت ها، کامیون ها، جک های هیدرولیک، پمپ سازی و … کاربرد دارد. این لوله های کاربردی دارای خواص کروم می باشند. همانطور که میدانید کروم مقاومت فراوانی در خوردگی و سایش دارد.

کلام پایانی

شرکت آیرون صنعت ، ارائه دهنده انواع لوله های فولادی ، لوله سیلندری ، میل کروم ، لوله کروم ، لوله پیستونی ، هارد کروم با کادری مجرب و با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه ارائه خدمات و تامین تمامی لوله های فولادی و کروم و غیره طبق استانداردهای روز دنیا فعالیت می نماید. هدف ما در آیرون صنعت ، ارائه برترین خدمات و بهترین کیفیت با مناسب ترین قیمت می باشد ، تا رضایت شما را جلب  و با ارائه خدمات ویژه سهولت در خرید را برای شما فراهم کند . جهت خرید و دریافت مشاوره می توانید با شماره های شرکت تماس گرفته و یا به سایت https://ironsanat.com مراجعه نمائید

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *