چرا در انواع لوله سیلندری معمولاً از لوله بدون درز استفاده می کنند؟

امتیاز دهید

چرا در انواع لوله سیلندری معمولاً از لوله بدون درز استفاده می کنند؟ در واقع، چرا سیلندرهای هیدرولیک و سیلندرهای پنوماتیک معمولاً از لوله بدون درز استفاده می کنند؟ بسیاری از بخش ها به انواع لوله سیلندری از جمله ، سیلندرهای هیدرولیک و پنوماتیک متکی هستند که استفاده از لوله های فولادی با کیفیت بالا را در ساخت آنها ضروری می کند. این مقاله توضیح می دهد که چرا لوله های بدون درز معمولا در سیلندرهای هیدرولیک و پنوماتیک استفاده می شوند و چه مزایایی دارند.

دلایل استفاده از لوله بدون درز در لوله سیلندری

لوله های بدون درز عملکرد سیلندرهای هیدرولیک و پنوماتیک را بهبود می بخشند.

صنایع مختلف مانند ساختمان، تولید و ترانزیت همگی در عملیات روزانه خود به سیلندرهای هیدرولیک و گاز متکی هستند. کارایی و قابلیت اطمینان این سازه ها به شدت به کیفیت لوله های فولادی مورد استفاده در ساخت آنها بستگی دارد. لوله های بدون درز به دلیل مزایای فراوانی که در این قسمت ها دارند معمولاً در سیلندرهای هیدرولیک و گاز استفاده می شوند.

یکپارچگی و استحکام ساختاری بالاتر

از آنجایی که در لوله بدون درز هیچ جوشی وجود ندارد، احتمال ریختن آن بسیار کمتر است. همچنین به دلیل وجود شکاف جوش، احتمال شکستگی لوله های جوش داده شده در اثر تنش بیشتر است. به خصوص در شرایط فشار بالا، از مزایای استفاده از لوله های بدون درز می توان به افزایش دوام، قابلیت اطمینان و کارایی اشاره کرد.

چرا در انواع لوله سیلندری معمولاً از لوله بدون درز استفاده می کنند؟

در دسترس بودن مقررات

لوله های بدون درز باید تست های کنترل کیفیت دقیق را پشت سر بگذارند و الزامات دقیق اندازه و عملکرد را برآورده کنند. آنها بر اساس هنجارهای تعیین شده توسط سازمان هایی مانند ASTM و ASME تولید می شوند. لوله های بدون درز به دلیل قوانین سختگیرانه و اقدامات کنترل کیفیت، گزینه ای قابل اعتماد برای مشاغلی هستند که به دقت نیاز دارند. این لوله ها معمولاً در سطح بین المللی استفاده می شوند و با استانداردهای مواد مانند EN 1.0580، E355، JIS STKM13C، DIN ST52 و SAE1020 مطابقت دارند.

فشار قابل اعمال

فشار و وزن دو عاملی هستند که باید در طراحی خطوط لوله برای ماشین آلات سنگین در نظر گرفته شوند. هنگامی که صحبت از سیلندرهای هیدرولیک و پنوماتیک می شود، لوله های بدون درز به دلیل استحکام و طول عمر بالاتر در مقایسه با لوله های لحیم کاری ترجیح داده می شوند. از آنجایی که هیچ جوشی در لوله های بدون درز وجود ندارد، هیچ نقطه آسیب پذیری وجود ندارد که باعث نشتی، شکستگی یا خرابی شود.

لوله های فولادی در طیف گسترده ای از مشخصات در انبار در آیرون صنعت موجود است که همه آنها را می توان برای مطابقت با نیازهای فردی تغییر داد. برای مصارف مختلف، ما لوله‌های موجود در فولاد کربن بدون درز، لوله جوش داده شده و فولاد ضد زنگ دقیق بدون درز را داریم.

شرکت ما لوله برای سیلندرهای هیدرولیک و پنوماتیک در هر دو اندازه اینچ و متریک تولید می کند و ما همچنین می توانیم محصولات خود را مطابق با نیازهای منحصر به فرد شما سفارشی کنیم.

چرا در انواع لوله سیلندری معمولاً از لوله بدون درز استفاده می کنند؟

نتیجه

افزایش یکپارچگی ساختاری، در دسترس بودن قوانین و افزایش استحکام و طول عمر تنها چند مزیت استفاده از لوله های بدون درز در سیلندرهای هیدرولیک و پنوماتیک است. در اینجا در آیرون صنعت، ما لوله های فولادی برای سیلندرهای هیدرولیک و پنوماتیک را به سفارش می سازیم تا بتوانیم مشخصات و نیازهای دقیق شما را برآورده کنیم. ما به توانایی خود در برآوردن سریع و مؤثر نیازهای مشتریان خود اطمینان داریم زیرا مقدار زیادی از لوله های فولادی در اندازه های مختلف را در انبار نگهداری می کنیم.

ما در آیرون صنعت طیف گسترده ای از  محصولات مختلف میل کروم ، لوله کروم ، لوله سیلندری ، لوله پیستونی ، شافت هارد کروم و شافت معمولی کروم  و تجهیزات دیگر را ارائه می دهیم و ما می توانیم این لوله ها را با سایزها و اندازه های سفارشی برای شما به ارمغان بیاوریم. . شرکت آیرون صنعت ، پیشرو در فروش و تولید انواع لوله های فولادی و لوله سیلندری ، لوله کروم و میل کروم در تهران می باشد. جهت مشاهده و خرید محصولات به سایت https://ironsanat.com مراجعه کرده و در صورت نیاز به مشاوره برای خرید با شماره 66396870-021 تماس بگیرید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *