5/5 - (1 امتیاز)

شفت کروم چیست؟

شفت کروم یا به عبارت دیگر شافت نوعی المان مکانیکی می باشد که در موتورهای صنعتی وظیفه انتقال دادن نیروی خروجی را بر عهده دارد. در حقیقت به این وسیله نیروهای خمشی و پیچشی بسیار فراوانی وارد خواهد شد.  در نتیجه بایستی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشد. محصولات موجود در آیرون صنعت از مقاومت بسیار خوبی برخوردار هستند.

به عبارت دیگر کار اصلی شفت کروم، تحمل بار یا قدرت بار یا انتقال بار می باشد. از این محصول کاربردی در صنایع هیدرولیکی به طور بسیار گسترده ای جهت ساخت محصولات پیستونی و هیدرولیکی استفاده می کنند. جالب است بدانید که از این محصول کاربردی در صنایع گوناگونی که به دقت بالا و همچنین پوشش مقاومتی نیاز باشد، استفاده می کنند.

 

شفت کروم

کاربرد شفت کروم

اصلی ترین و مهمترین کاربرد شفت کروم، در صنایع هیدرولیکی می باشد و از آن جهت سوار نمودن زنجیر چرخ، چرخ دنده، دسته لنگ و کلاچ استفاده می کنند.

شفت کروم های سخت در صنایع گوناگونی همچون: آسانسور سازی، جک های تک آنتن، جک های هیدرولیکی پمپ سازی، ماشین های بالابر  و پنوماتیکی و … استفاده می شود.

مشخصات و وِیژگی ها

یکی از اصلی ترین و مهمترین ویژگی های شف کروم های موجود در آیرون صنعت، خاصیت ضد زنگ بودن و دقت بالای آنها می باشد. به جرات میتوان گفت که محصولات موجود در این مرکز معتبر و خوشنام مطابق با استاندارد ( EN1077  و EN 10083) جهانی می باشند.

مشخصات فنی

در متن زیر به برخی از مشخصات فنی این محصول کاربردی اشاره می کنیم.

آلیاژ به کار گرفته شده در آنها: CK45 است.

سایز این محصول از 6  میلی متر تا 200 میلی متر می باشد.

طول شاخه: از 6 متر تا 8 متر  متغیر است.

ضخامت در قطر: با استاندارد جهانی 50 الی 60 میکرون است.

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *