لوله بیرون کروم

امتیاز دهید

کروم یکی از عناصر شیمیایی است که در صنایع مختلفی از آن استفاده می شود. از کروم به عنوان روکش جهت تولید انواع لوله های کروم، لوله سیلندری و غیره استفاده می شود. فلز کروم دارای سطحی براقو صیقلی می باشد که رنگی خاکستری دارد و به دلیل سخت و مقاوم بودن آن در روکش انواع لوله های فولادی استفاده می شود. کروم از اصلی ترین مواد در تولید لوله های فولادی ضد زنگ است. لوله ای بیرون کروم ، از جمله لوله هایی با روکش کروم است که از یک لایه روکش کروم مقاوم و ضد خوردگی تولید شده است. از لوله بیرون کروم در ساخت اجسام مختلف و جهت جلوگیری از خوردگی و فرسایش استفاده می کنند و اغلب در صنعت جهت ساخت انواع ماشین آلات و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله بیرون کروم

لوله های بیرون کروم چیست؟ بهترین و معتبرترین مرکز جهت خرید این لوله کاربردی و بسیار مقاوم کجاست؟ در بیشتر صنایع میتوان از این لوله کاربردی استفاده نمود. در حقیقت نبود این محصول ساخت ماشین آلات، وسایل و سایز تجهیزات را غیر ممکن می کند. این لوله ها را با کروم می سازند. از این لوله ای کرومی به علت خاصیت ضد خوردگی و ضد زنگی که دارند، می توان از این لوله ها در مکان های مرطوب و محیط های فرسایشی و اسیدی استفاده کرد.

این لوله ها به شکل تو خالی و استوانه ای طراحی و ساخته شده اند تا به راحتی بتوانند سیالات گوناگون همانند گاز و … را انتقال دهند . ضخامت دیواره بیشتر لوله های بیرون کروم موجب شده تا از این محصول جهت کاربردهای سنگین استفاده کنند.

مشخصات فنی

برخی از مشخصات فنی این محصول کاربردی بسیار مقاوم عبارتند از:

  • آلیاژ مورد استفاده در آنها st52 می باشد.
  • سایز این محصول  40 میلی متر الی 200 میلی متر می باشد.
  • طول این لوله ها 3 الی 7 متر است.
  • میزان ضخامت کروم درسطح لوله 50 الی 60 میکرون استاندارد جهانی ( با دقت f7) است.

از این لوله ها در جک های هیدرولیکی ،آسانسور، بالابر و … استفاده می شود.

در پایان

شرکت آیرون صنعت با داشتن نیروهای متخصص و مجرب فعالیت خود را در زمینه واردات و فروش انواع محصولات داخلی و خارجی با بهترین کیفیت و متریال و قیمت مناسب و ارزان آغاز نموده است . آیرون صنعت انواع لوله ها اعم از لوله سیلندری H9 ، شفت کروم ، لوله سیلندری h8 ، کروم سخت ، لوله کروم (لوله پیستونی) ، لوله پشت سنگ خورده ، میل هارد کروم ، لوله بیرون کروم و …  را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها عرضه می نماید. ناگفته نماند در این مرکز شما عزیزان میتوانید با هر اندازه و سایزی این لوله ها را با نازلترین قیمت ها سفارش دهید. جهت خرید و استعلام قیمت با ما در تماس باشید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *