کروم سخت

امتیاز دهید

کروم سخت چیست؟

کروم سخت چیست؟ ایجاد یک لایه پوششی بسیار سخت ( از جنس کروم)، بر روی اجسام فلزی جهت کاربردهای صنعتی، جهت افزایش بیشتر مقاومت سطح قطعات و همچنین ممانعت از سایش فلزات ( به روش الکترولیز)، کروم سخت می گویند. در حقیقت هارد کروم، یک نوع آلیاژ بسیار مقاوم و با دوام می باشد. کیفیت ، مقاومت ، استحکام و ویژگی های انواع میل کروم ساخته شده از هارد کروم ، قیمت آنها را متفاوت می کند. انواع میل کروم و هارد کروم ، لوله کروم و انواع لوله های فولادی را می توان در آیرون صنعت با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت از ما تهیه کنید.

کاربرد هارد کروم

به صورت بسیار وسیع در صنایع هیدرولیکی جهت ساخت انواع محصولات پیستونی و هیدرولیکی از هارد کروم استفاده می کنند. بهتر است بدانید که در صنایع فراوانی که به پوشش مقاومتی زیاد و دقت نیاز باشد، از این محصول بسیار کاربردی استفاده می کنند. رعایت استاندارد در فرایند تولید این محصول کاربردی همانند سایر محصولات، بسیار مهم است. به جرات میتوان گفت که محصولات موجود در آیرون صنعت از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند.

آیرون صنعت با وارد کردن انواع محصولات از جمله هارد کروم ، لوله استیل 8  و 9، شفت کروم و … با بهره گیری از دستگاه های برش توانسته است به نیازهای تولیدکنندگان عزیز در هر نقطه ای از کشور پاسخ دهد و رضایت آنها را به دست آورد. بهتر است بدانید که میل هارد کروم موجود در این شرکت همانند سایر محصولات ( لوله های سیلندری، لوله پیستونی، لوله پشت سنگ خورده، شفت کروم و …) خاصیت ضد زنگ دارند و از دقت بالایی برخوردار هستند.  در حقیقت در هر جایی که به دقت، ظرافت و همچنین قدرت نیاز باشد، این محصول بالاترین کارایی و عملکرد را از خود نشان می دهد.

مشخصات فنی هارد کروم

برخی از مشخصات هارد کروم های موجود در این شرکت عبارتند از:

  • آلیاژ آنها: ck45  می باشد.
  • سایز آنها: از 6 میلی متر تا 200 میلیمتر متغیر می باشد.
  • طول شاخ کروم سخت: 6 الی 8 متر می باشد.
  • میزان ضخامت کرم سخت در قطر: 50 الی 60 میکرون می باشد و  با استاندارد جهانی f7.

برخی از کاربردهای این محصول عبارتند از: داخل لوله های سیلندری، میل لنگ، شاف هیدرولیک، جهت سطوح برش ابزار ماشین و میله های قوسی.

در پایان

شرکت آیرون صنعت در زمینه تولید و فروش انواع مقاطع فولادی مختلف همانند لوله سیلندری H9، شفت کروم لوله سیلندری h8 ، کروم سخت، لوله کروم (لوله پیستونی)، لوله پشت سنگ خورده ،لوله های بیرون کروم و … با کیفیت بسیار بالا و قیمت های مناسب مشغول به فعالیت می باشد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *