لوله پشت سنگ خورده در آیرون صنعت

امتیاز دهید

لوله سیلندری ار لوله های فولادی تولید می شوند ، که از جوش طولی بر روی تجهیزات جوش فرکانس بالا به دست می آیند. در سال‌های اخیر لوله‌ سیلندری در صنعت نفت و گاز، پروژه‌های انتقال سیالات، سازه‌های ساختمانی، برج‌های لوله‌های فولادی انتقال و غیره به‌طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته‌اند و نقش بسیار زیادی در ساخت و ساز داشته‌اند. لوله پشت سنگ خورده در آیرون صنعت ، به دلیل مقاومتف استحکام و سطح صیقلی و براق در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله پشت سنگ خورده در آیرون صنعت

در حقیقت لوله پشت سنگ خورده با ضخامت های بسیار بالایی تشکیل می شود و فشار فراوانی را تحمل می کند. این محصول بسیار مقاوم به دلیل اینکه سطح داخلی آن براق و صاف است، از نشت مواد جلوگیری می نماید. تولیدکنندگان لوله پشت سنگ خورده با توجه به نیاز کاربران می توانند سایز و قطر داخلی آن را تغییر دهند. لوله پشت سنگ خورده از جمله محصولات شرکت آیرون صنعت می باشد که در صنایع مختلف کاربردهای بسیار فراوانی دارد. جنس روکش این محصول کاربردی از کروم است. این محصول در برابر خوردگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم می باشد و به دو روش، گرمایشی و سرمایشی تولید می شود.

تمامی محصولات موجود در شرکت آیرون صنعت با مناسب ترین قیمت ها و در عین حال بالاترین کیفیت به دست خریدارن عزیز ( در کمترین زمان ممکن) در هر نقطه ای از کشور می رسد. وجود این ویژگی های خاص و ویژه در محصولات این شرکت معتبر و خوشنام سبب شده تا شرکت آیرون صنعت به یکی از بهترین و معتبرترین شرکت ها در کشور تبدیل شود. همانطور که میدانید پوشش های کرومی در برابر خوردگی و سایش مقاومت بسیار بالایی ایجاد می نمایند. این عامل مهم سبب می شود تا در صنایع گوناگونی همچون ماشین آلات سنگین، تجهیزات و قطعات هیدرولیکی، هسته ای، هوا فضا و در سیستم های حساس و بحرانی استفاده می شود.

کلام پایانی

لوله پشت سنگ خورده در آیرون صنعت ، در صنایع مختلفی مانند آسانسور سازی، لیفتراک ها، بالابرها،کامیونت ها، کامیون ها، جک های هیدرولیک، پمپ سازی و … کاربرد دارد. این لوله های کاربردی دارای خواص کروم می باشند. همانطور که میدانید کروم مقاومت فراوانی در خوردگی و سایش دارد.

آیرون صنعت ، تولید کننده و عرضه کننده انواع لوله سیلندری ، لوله کروم و میل کروم ، موجودی وسیعی از انواع لوله های فولادی را ارائه می دهد که شامل لوله های سیلندری داخلی و وارداتی می شود. کارکنان ما در مورد هر نوع لوله ای که ما ارائه می دهیم بسیار آموزش دیده و آگاه هستند – و آماده پاسخگویی به هر سوالی در مورد نوع لوله متناسب با نیاز پروژه شما هستند. برای شروع سفارش لوله از امروز با شماره 66396870-021 تماس بگیرید. همچنین آخرین اطلاعات و اخبار مربوط به محصولات، مواد و انواع مختلف تجهیزات برای نیازهایتان را از سایت https://ironsanat.com پیگیری کنید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *